[Tajfutas] Szabály az szabály

Zoltán Miháczi mihacziz at gmail.com
2016. Sze. 9., P, 09:03:23 CEST

Sziasztok!

Gerzson kérésének teljesítése tavaly - részben - már megtörtént! A
Térképbizottság részt vételével felülvizsgálásra került a térképek
méretarányáról szóló rész. A végeredmény a korábbinál sokkal engedékenyebb
szabályozás lett. Benne, hogy a szenior kategóriákban (és csak ott) az
1:7500 választható méretarány bármilyen rangsoroló versenyen.

Ugyanakkor a 3000-es méretarányt teljes mértékben elvetette mind a
Térképbizottság, mind az elfogadott szabályzat.

Üdv
Mihók