[Tajfutas] Szabály az szabály

Felföldi Károly fkarcsi at invitel.hu
2016. Sze. 8., Cs, 17:09:06 CEST

Kéri Gerzson írta:
> Sziasztok!
>
> Ha nem kapu, hanem sikátor jellegű a keskeny átjáró, akkor nem
> ugyanígy kell eljárni? Mellékelem a tegnap megígért 2015-ös OVRB-s,
> ill. HK-s térképrészletet. Nincs hozzá megfelelő mérőeszközöm, nem
> tudom, ezeken megvolt-e 0,67 mm.
>
> Üdv:
> Kéri Gerzson

Szia!
Az említett szegedi sikátor a klinika területén a térkép szerint 0,27 mm
széles, ez kb1,1 m szélesség a valóságban, ami pont a duplája a
tényleges résszélességnek, ennyit csaltam (persze lehetett volna többet
is, ha az egyik határoló vonal nem az 1,6 m térközt elfoglaló kerítés).
Egyébként  az ISSOM  két fekete színű vonalas jel közötti  minimális
rajzi térközt 0,15 mm-nek ír elő. Persze a szemeink erőssége különböző.

Karcsi

---