[Tajfutas] Szabály az szabály

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 7., Sze, 11:48:10 CEST

Helyesbíteni szeretném magamat, most kikerestem a térképeim között,
Szegeden nem az ROB-n, hanem a másnapi sprint váltón volt problémám egy
nagyon keskeny átjáró útszakasszal. A Klinikák területén elhelyezett 37-es
kódú ponttól pár méterre K-re. Annak ellenére, hogy a pont karikája ott meg
volt szakítva, nem láttam jól a térképen, hogy a kerítés összeér-e az
épülettel vagy nem. Egy hasonló másik élményem Kazáron a HK 2. napi
versenyén volt, a 76-os kódú ponttól kb. 150m-re K-re, ahol szintén nem
tudtam megállapítani a térképről, hogy a kerítés sarok mellett át lehet-e
hatolni. Majd ha több időm lesz, én is mellékelem ezekhez a térképdarabok
képét.

Üdv:
Kéri Gerzson