[Tajfutas] Szabály az szabály

Filó György filo.gyorgy at ssskft.hu
2016. Sze. 7., Sze, 10:11:38 CEST

Lacó csak részben van igazad, mert akkor még "fekete-fehér" fotózott
térkép volt. Tudod amikor Te kezdtél.

A görögöknél meg pont az volt a lényeg aki nem látta a szintvonalakat
lezúgott magától lökni sem kellett.

Tehát fekete fehér térkép egységesen (pár éve a Sopron kupán a M.
Bandiék alkalmazták), úgy is menő manapság a retro.

Gyuri

 --

Pap László
+36/20/356-2055