[Tajfutas] Szabály az szabály

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Sze. 4., V, 21:43:31 CEST

Tájkerékpárosok közt TamásTibi az aki másképp látja a dolgokat, ezt tudjuk,
annak idején küldött mintát, mit lát, azóta, ő már néha ausztriában is
olyan nyomatot kap, amit lát.
Ennyi odafigyelést minden verseny el kell birjon. De akár lehetne egy
adatbankot csinálni, egy javaslattal, kinek szükséges még hadonló segitség.
MM

péter kovács <kovacsp969 at gmail.com> ezt írta (2016. szeptember 4.,
vasárnap):