[Tajfutas] Szabály az szabály

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Sze. 4., V, 21:32:25 CEST

ezekkel a nyavalyás színtévesztőkkel mindig csak a baj van, és még csak nem
is egyformán tévesztenek!

én pl. egész jól megbirkózok az olívazölddel, de a pavilonokat jelölő
raszetrlilát simán szürkének látom futás közben.

* de azt azért látni kell, hogy alig vannak néhányan*
*Fifi*
Ez tényleg igaz, nem is nagyon kell foglalkozni velük.
Bár volt olyan időszak az egyesületünkben, amikor a hat aktív férfi felnőtt
versenyzőből öt színtévesztő volt, de azóta sokat javult a helyzet, mert
van aki abbahagyta, vagy eligazolt, és a most a négy aktív férfi szeniorból
csak kettő színtévesztő.
Nálunk valami zavar lehet az erőben, mert a wiki szerint egyébként: *a
férfiak mintegy nyolc százaléka színtévesztő, a nők közt ez az arány csak
0,2 százalék.*

kovacsp