[Tajfutas] Szabály az szabály

Gabor Kishazi gabor.kishazi at gmail.com
2016. Sze. 4., V, 21:01:38 CEST

Szia!

Azzal a véleménnyel, hogy az az Ő baja csak annyi a gond, hogy a megoldás ezek szerint vagy abbahagyni a tájfutást (legalábbis a sprintet) vagy kvázi kockáztatni azt a megalázó helyzetet, hogy sportszerűtlen viselkedésért kizárnak. Ez nem ugyanaz pedig, mint a szándékos szabályszegés szerintem, nem kerítésugrálás.

A sportszerűség így is - úgy is sérül.

KG