[Tajfutas] Normafai pontbegyűjtő

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2016. Sze. 1., Cs, 14:04:12 CEST

Sziasztok!

A rendezők nevében megköszönöm az indulóknak a részvételt, örülök, hogy
sikerült egy kellemes sportélményt nyújtani.
A térképpel kapcsolatos megjegyzésekre annyit, hogy Mozsár rajzolta a
térképet, akire mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy nincs gyakorlata
a térkép rajzolásban. Amikor megkapta az alaptérképet, már akkor közölte
velem a véleményét, kicsit keményebb formában, mint amit a térképre felírt.
Állítólag sok sörrel sikerült csak megnyugodnia, amit el is hiszek.
A Normafával, Jánosheggyel kapcsolatban még egy fontos infó: a Normafa Park
kezelése átkerült a *Normafa Park Fenntartó és Üzemeltető Intézmény *
illetékességébe. Hogy melyek azok az erdőrészek, amelyek ide, és melyek
azok, amelyek továbbra is az erdészethez tartoznak, az a térkép XII. ker.
Önkormányzat honlapjáról letölthető. Mindez azt jelenti, hogy akár a
Normafától, akár a Szépjuhásznétól rendezel versenyt, mindkét területet
érinted, ehhez az intézményhez is be kell jelenteni. Tegnap én a helyi
felügyelővel beszélgettem, nem csinált problémát a tudatlanságunkból,
barátságos embernek tűnt, de kérte, hogy a jövőben ne feledkezzünk meg
erről.

Üdvözlettel
Oldgombi