[Tajfutas] OCSB eredmény módosítás, köszönet a résztvevőknek

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2016. Okt. 24., H, 15:12:51 CEST

Szia Gyula!
Engedd meg, hogy én válaszoljak, mint nem a legilletékesebb rendező, de az új VK és Cél távolságát én mértem le autóval, és az általad leírt 500 m-es tévedést nehezen tudom elfogadni. 1-200 m lehet, hogy benne volt, de több szerintem nem!
Még egyszer elnézést a hosszú rajtmenetért!
A pontos OCSB pályaadatokat pedig a FARSTA rendszer miatt nem lehetett megadni, mert tulajdonképpen mindenkinek más-más pályája volt!
Az előzetes pályaadatok meg voltak adva az MTFSZ honlapon és a Postás honlapon is, szintkülönbséggel együtt (a táv 3-4%-a).
Hidd el, mi is szerettük volna a versenyzőket minél tökéletesebben kiszolgálni, mit ahogy a TTE is szokta, de az időjárás közbe szólt és pénteken kellet egy csomót "improvizálni"! Nem kívánom, hogy Nektek is egyszer ezt kelljen tennetek!
Remélem azért jól éreztétek magatokat!
Üdvözlettel:
Nemesházi László