[Tajfutas] Vizsla eredmenyhirdetes

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2016. Okt. 14., P, 17:51:32 CEST

Kedves Sporttársak!
Előző levelemben elküldtem a Vizsla Kupa 2016.
évi összetett eredményét.
Az eredményhirdetést az előző évekhez hasonlóan
az Őszi Spartacus Kupa 1. napján tervezzük.
Sajnos tavaly a különböző rajtidők miatt minden
érintettnek más volt az időbeosztása, és kevesen
voltak ott az eredményhirdetésen.

Most megkérdezem a helyezetteket - 18+2 főt -
jelezzenek vissza nekem, hogy november 5-én
mondjuk 13 óra körül ott tudnak-e lenni,
ha esetleg korán indulnának, mivel a
rajtlista még nem ismert.
Aki később fut be, megvárjuk.
Aki nem nevez a versenyre, az is jelezze nekem,
akkor egyeztetünk.
(Az előző évből volt két díj, amit már idén adtam át)

Üdv, Hegedűs Zoltán és a Vizslák