[Tajfutas] 3Sz34 október 12. - Kissvábhegy

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2016. Okt. 13., Cs, 08:57:39 CEST

Sziasztok!
Teljesen egyetértek Danival. Azt pedig egyáltalán nem támogatom, hogy két
különböző fájl kerüljön fel, mert egyrészt fölöslegesen foglalja a
tárhelyet, másrészt a 3. módosított verzió feltöltésénél az egyiket
biztosan elfelejti frissíteni a rendező, és akkor mást lát az ember a
doc-ban és a pdf-ben.
Oszinak: pontosan ugyanannyit kell kattintani, mint eddig. Van egy verseny
adatlap, és arra vannak felrakva a linkek, akiket ugyanúgy be tudsz ide
másolni, mint eddig, csak render a vége, nem a fájlnév, de gondolom ez nem
sokakat zavar. Ugyanúgy működik, mint a direktben megnyitás: ha a böngésző
kezeli, megnyitja, ha nem, feldobja letöltésre, ez eddig is így volt.

Az XML-ek előállítása az SI kezelő feladata. Az OCAD-es pálya XML eleve
megvan neki, mert abból dolgozik. Emellett kell még a eredmény, amit
szintén nem nagy tudomány megcsinálni, plusz januárban lesz oktatás a
témában. Aki ezt az oktatás, szóban elmagyarázás, és a hamarosan elkészülő
leírás ellenére sem képes megcsinálni, az lehetőleg ne vállaljon SI
kezelési feladatokat, mert ezért kell majdnem minden hétvégén versenyzőként
is a rendezői sátorba beülnöm, hogy valami tipikus hibát javítsak, ami a
rendszer felületes ismeretéből ered.

Üdv:
Ádám