[Tajfutas] 3Sz34 október 12. - Kissvábhegy

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2016. Okt. 12., Sze, 09:30:49 CEST

Sziasztok!
Ehhez a témához kapcsolódó infó IT oldalról: minden futamhoz (programhoz)
meg lehet adni kezdő és záró időpontot akár másodperc pontossággal, ami
megjelenik az adatbankban is. Kezdő időpontnak mindenképpen a 0-időt
érdemes megadni, zárásnak pedig 3SZ esetén az utolsó rajtolást.

A rangsoroló futamok esetén a fenti funkció egyelőre csak admin
felhasználóknál működik, a közeljövőben ez is állítható lesz a rendezők
által.

Üdv:
Ádám