[Tajfutas] oneb oevb bor kóstolás

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2016. Okt. 11., K, 21:20:12 CEST

Gerzson, szerintem követeld, hátha úgy jobban átmegy az üzenet. Esetleg helyezd kilátásba, hogy sztrájkolsz, ha megtartják.

Most komolyan, nem ihb buliról volt szó, hanem egy kultúrális eseményről. Nem mondom, hogy borkostolón nem lehet berúgni, de ahhoz melózni kell, ha pedig valakinek ez határozott szándéka OB előtt, kik vagyunk ,mi, hogy útjába álljunk?

D.