[Tajfutas] oneb oevb bor kóstolás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Okt. 11., K, 20:55:07 CEST

Sziasztok!

Kérem az F70-es kategória versenyzőit, lehetőleg teljes létszámban vegyetek
részt, alaposan rúgjatok be, hogy akkor én józan maradva esélyessé váljak a
kategória megnyerésére, vagy legalább az élmezőnyben való végzésre.

Komolyra fordítva: Nagyon-nagyon helytelennek tartom, hogy az év
legfontosabb bajnoki versenyét megelőző estére a bajnokság rendezői
ilyen programot is szerveznek a versenyzők számára.

A leghatározottabban javaslom ennek a programnak a törlését.

Üdv:
Kéri Gerzson