[Tajfutas] Vizsla Kupa Eredmenyek

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2016. Okt. 9., V, 09:21:10 CEST

Kedves Sporttársak!
A hétközbeni esőzések után kiváló futóidőben
zajlott az idei utolsó - döntő - futam a
Vizsla Kupában, amely egyúttal a
Budapesti Utánpótlás Csapatbajnokság is volt.
Köszönjük a megjelenteknek a részvételt.

Az eredményeket feltöltöttem az MTFSz honlapra
(http://admin.mtfsz.hu/esemeny_fajl/lista/esemeny_id/6282)
és csatoltan küldöm.

Megjegyzem, hogy az Utánpótlás CsB-n a részvétel nem volt tömeges.
Részben ez, és a pontszámítás jellege adta, hogy
nem a legerősebb csapat kapta a legtöbb pontszámot,
hanem az, amelyik a legnépesebb - FN12C - kategóriákban
indított több versenyzőt.

Javaslom jövőben a pontszámítást a mezőny erősségéhez igazítani.

A Vizsla Kupa 2016. évi összetett eredményét
számolom és hamarosan közzé teszem.

Sok sikert kívánunk mindenkinek a következő két hétvégi bajnokságokra.

Üdv, Hegedűs Zoltán és a Vizslák