[Tajfutas] Normáltáv (Privát)

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2016. Okt. 7., P, 21:29:55 CEST

Egyetertek. A Cseh OB, valljuk be, eleg rossz pelda. Kulonosen a donto
engem egy helyenkent igencsak erot probalo terepfutassal tarkitott
mezei futoversenyre emlekeztetett, ahol mutatoba elszortak nehany pontot
is
a rend kedveert, hogy megis tajfuto versenynek lehessen titulalni.

Nem mondom, szep volt az erdo, profi a rendezes, hatalmas a letszam
(cca 1450 fo), es nagyon tanulsagos volt latni, mennyire gyengek
vagyunk,
amikor ilyen gidres-godros puha suppedos talajon kell latszolag sik
terepen
elorekuzdenunk magunkat ugy, hogy kozben minden masodik lepesre jut fel
meter szint. A jovo hetvegi bajnoksagok megis sokkal izgalmasabbnak
igerkeznek.

Gyula