[Tajfutas] velencei közbiztonság

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Okt. 5., Sze, 13:09:16 CEST

Bocs, csak a fele ment el az előbb:

​
Elnézést kérek Fifitől, valóban az övé volt az első értelmes válasz (még ha
az itthoni nagykövetség nem is feltétlenül van 100%-ig képben)
Mondjuk úgy, hogy Aladáré volt az első igazán hasznos válasz.

Sün felvetésére, hogy értelmes volt-e a kérdés, amely így szót:
*" Van-e valakinek információja, esetleg tapasztalata, hogy milyen
mostanában a közbiztonság Velencében (Olaszo.)?"*
azt tudom válaszolni, hogy szerintem Tibor nem garanciát kért a biztonságra.

És ha esetleg mégis értelmetlen lett volna a kérdés, Aladár arra is tudott
értelmes választ adni.

részemről erről ennyit :-)
kovacsp