[Tajfutas] velencei közbiztonság

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2016. Okt. 5., Sze, 11:14:57 CEST

"Nem vagyok érintett a kérdésben, de végre az első értelmes válasz ebben a témában!"

Ez csak azt bizonyítja, hogy értelmetlen kérdésre nehéz értelmes választ adni.

Aladár válasza is csak azt mondja, hogy augusztusban neki és fiának biztonságérzete volt. Ez semmit nem mond arról, hogy novemberben egy tini lányt mi várhat egy sötét sikátorban. De erre az olasz követség se tud választ adni.

Ezzel szemben Olaszországban évente kb 6000 nemi erőszakot jelentenek, Németországban kb 7500-at, a jóval kisebb Svédországban 6700-at. Ezek közül az a tucatnyi kerül fókuszba amire egy hírcsatorna fókuszálni akar, ami beleillik a világképükbe. Valahogy nem hallunk napi(!) 20 svéd vagy német nemi erőszakról. A valoszínüsíthetően napi több száz molesztálásról sem, amiből feljelentés se lesz, ha helyi legények csinálják. Valahogy felelős vezetők nem érzik fontosnak megkérdezni, hogy Svédországban mi várhat a tinikre - pedig nemi erőszak szempontjából tízszer veszélyesebb hely mint Olaszország. Tudhatnánk, hogy a vér nem válik vízzé, s a vikingek megélhetési migrációja nem volt piskóta. Csak ezek nem szerepeltek hónapokon keresztül kék plakátokon.

S.

PS: Velence az olasz városi túrista célpontok kozül az egyik legbiztonságosabb.