[Tajfutas] velencei közbiztonság

Ágnes Takács hagnosz.takacs at gmail.com
2016. Okt. 5., Sze, 10:29:49 CEST

Sziasztok!
Vannak országok, ahol kötelező ilyen sípot kivinni a versenyre, pl
Kanadában.
https://www.google.hu/search?q=whistle+bear&espv=2&biw=1366&bih=638&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi1pcbnnsPPAhXICCwKHY8hCX4Q_AUIBigB#tbm=isch&q=orienteering+whistle

Üdv.: TÁ.

--

Takács Ágnes, irodavezető
Alapítvány a Közösségi Hálózatokért
a.takacs at vnet.hu

Ezt a levelet a Dél-alföldi Teleházak Regionális Közhasznú Egyesület
szervezet tagságához tartozó szolgáltatásként küldtük
Amennyiben a jövőben nem kíván tőlünk hírlevelet kapni,  ez esetben
jelezzen és e-mail címét véglegesen töröljük rendszerünkből.