[Tajfutas] velencei közbiztonság

Zsolt Peics peics.zsolt at gmail.com
2016. Okt. 5., Sze, 10:01:32 CEST

Kedves Tibor!

Most augusztus végén voltam a fiammal 3 napot (2 éjszakát) Velencében.
Teljesen biztonságos volt, este sétáltunk a városban 2-szer is, éjfélkor
értünk haza és nem volt semmi probléma.
Kis sikátorokban is jártunk, bent a városban laktunk, menekültekkel nem
találkoztunk.

A fiam (14 éves), azt mondta, hogy menő hely. Egy kamasztól ez nagy szó! :)
Tudok bent a városban olcsó, jó szállást is, ha érdekel.

Üdvözlettel:

Aladár