[Tajfutas] tájoló újság folytatása

Kocsis Péter csokis at poli.hu
2016. Nov. 9., Sze, 18:20:45 CET

Kedves Péter és Mindenki Más is!

Pár éve volt egy olyan kezdeményezés (nem tudom, él-e még), hogy hívj
meg valakit egy kávéra. Bementél a kávézóba, kifizettél két kávét, de
csak az egyiket ittad meg, a másikat egy számodra ismeretlen, de azt
magának megengedni nem tudó, később betérő kapta meg. Az "adományozó" és
a megajándékozott sosem találkozott, így mindkét részről elkerülhető
volt a kínos feszengés. Azt gondolom, hogy ez a lehetőség előttünk is
nyitva áll. Van, aki szereti a Tájolót, de a nyugdíjából, munkanélküli
segélyből (létezik még, vagy ez is megszűnt?) nem engedheti meg magának.
Miért ne lehetne egy célzott támogatással 1-1,5-2-x lapszámra
előfizetni, a BTFSZ meg úgyis jobban tudja, kinek lenne a támogatásra
szüksége. (Szigorúan nem a BTFSZ támogatása lenne a cél, hanem az
olvasóké.) Az átutalás közleményében például lehetne jelezni, hogy a
többlet egy "Tájoló Espresso" lesz.
Lehet, hogy hülyeség az egész, de legalább köpködjük meg az ötletet!

Üdv: Csokis