[Tajfutas] Még mindig Garmin FR230 téma

Guttmann Zoltán - multiNavigátor c-sport at medex.hu
2016. Nov. 3., Cs, 10:42:01 CET

Szia Gerzson,

én is jártam már így, amikor a telefonnal is elkezdtem szinkronizálni az ottani default angolszász értékeket minden egyes összekapcsolódásnál beállította és nem értettem, hogy a futás közben még jól mutatta az értékeket mikor visszaértem és szinkronizált az eredmények már megint érthetetlenek voltak mert mérföldben számolt mindent. Amíg a telefonon is nem állítottam vissza a metrikusra a rendszert addig ragaszkodott az ő beállításaihoz.

Azt nem ellenőriztem le mindeközben a garminconnecten is hogyan alakultak a beállítások, de a telefonon lévő beállításokban lévő paramétereket igazította az órán minden egyes szinkronizáláskor ami ugye akkor történt amikor a telefon és az óra azonos hatókörben volt és változás állt be. Azaz ha az órán állítottam át bármit azt felülírta mindenkora  telefonban lévő beállítás.

Üdv zoli

Guttmann Zoltán

multinavigator.hu <http://www.multinavigator.hu/>