[Tajfutas] WOD2016 - 6. helyezés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Május. 30., H, 23:25:35 CEST

+ 1-1-1 példa más felépítésre. Egy tízpontos francia elképzelés első
pályája és egy általam Oktogon-ra titulált megoldás egyik eleme mutatóba.

Szék labirintus egy eleme. (100 db kempingszék szükségeltetik hozzá. Van
a sulikban.

A bóják alakzatokba foglalásának tárháza nagyon széles körben lehetséges.