[Tajfutas] EOC20126 MQ :((

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2016. Május. 27., P, 08:56:11 CEST

Én azon gondolkodtam, hogy vajon Hubmann tényleg tud annyira gyorsan futni fölfelé, mint ahogy a 7-esre korrigált, vagy ez csak a technológia játéka?

https://www.tulospalvelu.fi/gps/20160526MQA/

Érdekes látni, hogy a legnagyobbak is emberek, elhibázza a hatost, gondoltam, most ideges lesz és rögtön rátesz még egyet. És tényleg.

D.