[Tajfutas] Tisza -tó kupa idén is

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Május. 24., K, 11:21:02 CEST

Sziasztok!

Az egriek (ESP) több éve elindított hasznos sportági kezdeményezéseként idén is, ÚJ helyszínen, ÚJ térképen -Június 12-én- az ÉOB
utáni napon kerül lebonyolításra a Tisza-tó kupa nemzetközi részvételű kétfutamos regionális rövidtávú verseny.

VK: Abádszalók, Strand (Tisza-part)

A kiírás az mtfsz honlapon már megtekinthető.

Aki már a korábbi regionális versenyeken részt vett, tudja a rendezőség mindig kirukkol vmi új dologgal. Így lesz ez idén is!
Egy biztos, ha jó idő lesz, miért is ne lenne jó, akkor mindenki kipróbálhatja (én tuti nem) a szabadstrandon lévő hatalmas vízicsúszdát .
A két futam de-du. közötti időben lesz idő sok helyi látványosság megtekintésére pl: csónak/vitorlázó kikötő/városközpont strandi vendéglátósor stb..

Kedvcsinálóként csatoltam néhány kisebb térképkivágatot a terepről.

Üdv: Popey