[Tajfutas] Rangsoroló futamok vs adatbank ismét

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2016. Május. 24., K, 09:50:35 CEST

Sziasztok!
Még 2-3 nap türelmet kérek, a feltöltések megkezdése előtt szeretnénk az
elmúlt 10 év eredményeit migrálni az új adatbázisba, ami elég időigényes.
Ha ez megtörténik, készítünk egy segédletet, ami alapján a rendező maga is
fel tudja majd tölteni az eredményeket, kiszámolni a rangsorpontokat
(technikailag ez már most is lehetséges, próbálgathatjátok a rendszert
nyugodtan, de ezek az adatok törlésre kerülnek az élesítés előtt.
Üdv:
Ádám