[Tajfutas] saját pohár

Márta Szuromi m.szuromi at gmail.com
2016. Május. 22., V, 16:49:32 CEST

Sziasztok!

Tisztában vagyunk mi is azzal, hogy a büfé a fő szeméttermelő, ráadásul
sokkal nehezebb megoldani ott a szelektív gyűjtést, a frissítőnél nem
szokott gond lenni. A büfé nagyon nehéz terep, próbálkozunk ott is
változtatni. Attól függetlenül, hogy tudod, tudjuk, hogy vannak nagyobb
megoldandó feladatok még a kicsikkel is érdemes foglalkozni. Én azt sem
bánom, hogy nem ért mindenki egyet, nézzetek csak rá a Fb-ra is.
https://www.facebook.com/groups/183678534982216/   Ha végül a nagy
feláborodásból az jön ki, hogy a büfét sikerül zöldíteni az még jobb is :)
Igenis az elvetemült zöldítőknek is kellenek a visszajelzések, hogy mi is
az, ami miatt az egyes emberkék ódzkodnak egy ilyen változtatástól és akkor
lehet új, megfelelőbb alternatívákban is gondolkodni.

Egy tájfutóverseny környezeti terhelése amúgy is csak csepp a tengerben, de
ha sikerülne egy jó szemléletet akár innen indulva átültetni a
mindennapokba is, az már számítana.

Ötletek is vannak, hogy ne is legyen frissités, vagy ne műanyag pohárba, én
sajnos nem tudom, hogy működik a fesztiválokon a dolog, utánanézek majd
annak is.

https://docs.google.com/document/d/1MZlNikVzFm_Fv3y1WGoE_ui2HPhfZZSK_0MPl70hoo8/edit?usp=sharing
Itt van olyan kép, amin egy olyan tartó van, amin 200 pohár fér el és alig
foglal helyet, mert függőlegesen egymás fölött vannak a poharak. Ha még
szinezettek is a tartók, akkor megtalálni sem olyan nehéz a poharadat.

Az szomorú, hogy eltűnik valakinek a pohara, ráadásul nem hiszem, hogy
valakinek nagy szüksége volt épp egy pohárra, inkább heccből, kiszúrásból,
vagy nemtörődömségből viszi el.