[Tajfutas] DOL Eger

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Május. 18., Sze, 15:06:25 CEST

Sziasztok,

Ajánlom figyelmetekbe az MTFSZ Versenynaptár felületét. Tessenek
megnézni a 2015 évi DOL kiírást és értesítőt. Dettó, mint a mostani.
Pedig a táborban talán még megoldható lett volna a szalagozás. Még egy
évvel korábban Pécsett nem szerepel a szalagozásra való utalás a
kiírásban , csak az értesítőben. Szintén nem volt. 2013 Miskolc, már a
kiírásban utalnak rá, hogy a városi futamon nincs szalagozás.

Mi a trend? Az hogy nincs szalagozás. Ezt, talán már eddig is
megtapasztalták az aktív edzők.

Miért nincs. 1. Mert nehezen megoldható. 2. Mert balesetveszélyes. Az a
gyerkőc, aki csak a szalagozásra koncentrál a városban könnyen elé
futhat egy csökkentett sebességgel haladó autónak is.

Tanács: El kell mondani a gyerkőcnek, ha eltévedtél, akkor kérdezd meg a
járókelőket, hogy merre van a Dobó István tér
<https://www.google.hu/maps/place/Eger,+Dob%C3%B3+Istv%C3%A1n+t%C3%A9r,+3300/@47.9022258,20.37658,3a,75y,329.39h,87.72t/data=%213m8%211e1%213m6%211s-gNGKbVY453Y%2FUr1h6mGPoFI%2FAAAAAAAAB0E%2FJHXaRIZ9vmI_dcV4MniG21AaWOPbczDSQ%212e4%213e11%216s%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2F-gNGKbVY453Y%2FUr1h6mGPoFI%2FAAAAAAAAB0E%2FJHXaRIZ9vmI_dcV4MniG21AaWOPbczDSQ%2Fw203-h101-n-k-no%2F%217i3840%218i1919%214m5%213m4%211s0x47408d9b8acd98c7:0x43fcf0e8eb34022%218m2%213d47.9021834%214d20.3771446?hl=hu>?
+ tessék elemezni a régi térképet és a Google térképet és utcanézeteket.
Futóedzést teljesen felesleges már tartani.