[Tajfutas] DOL öltözet

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Május. 18., Sze, 08:47:47 CEST

Persze, ez a könnyebbik kiút, de engem pont ez az szervilizmus bosszant
az egészben. Úgy kezeljük a kérdést, mintha egy pillanatnyilag jámbor
elmebeteg uralkodna felettünk, hagyjuk, hadd bomoljon, átugorjuk a
képzeletbeli árkot és inkább dobozolunk zseblámpával a szánkban, nehogy
feldühödjön.

Valaki rosszul adoptált egy szabályt, ezt az MTFSZ részéről hiba volt
aláírni, a rendezőknek hiba volna betartatni és tőlünk pedig hiba volna
szó nélkül hagyni.

Lehet, hogy csak szólni kéne, hogy ez nem életszerű. Hátha ott is
értelmes emberek ülnek.

D.