[Tajfutas] DOL öltözet

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2016. Május. 18., Sze, 08:23:19 CEST

Sziasztok,

Cellux helyett jöhet a mindenre jó Leukoplaszt. Le kell ragasztani,
elfedni a klubfeliratokat.

Máthé Pistinek lehetne nagy üzlet, ha most mindenki megrendelné tőle az
iskola nevével ellátott "rajtszámokat".

Az "igazi" diákolimpiai sportágak versenykiírásában
<mailbox:///C:/Users/Kelemen/AppData/Roaming/Thunderbird/Profiles/o1odwnhs.default/Mail/Local%20Folders/Sent?number=781250819#DDB4FAA8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>
(általános szabályok) nem szerepel kötbér.