[Tajfutas] DOL öltözet

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Május. 17., K, 17:31:28 CEST

> Oké - jöhetnek a kövek! :D
>

> ​Kövek helyett :-)  :

Ha ezt az előírást az MDSZ nem jogszabályszerűen, hanem szépen
megfogalmazott körmondatokkal​ és gazdag ideológiai mondanivalóval tálalta
volna, akkor biztos könnyebb lenne lenyelni.

(cukrozva a sz*r is jobban csúszik :-)

Azt már kevésbé értem, hogy a reklámfelirat nem dráma, az egyesületi (és
főleg a válogatott) mez az meg igen.
Ezt elmagyarázná valaki?
(nem látok bele Coubertin sírjába, de szerintem egyre gyorsuló sebességgel
forog benne)
​Ha a reklámpóló mehet, akkor javaslom az egyen-Philip Morris, Smirnoff
vagy Ecstasy pólókat :-)

Az igazi gáz a kilátásba helyezett retorzió (20e Ft)
Ezt a tanuló, a szülő, az edző, a kísérőtanár, vagy az iskola, fogja
fizetni?
Esetleg átváltható közmunkára? Vagy a visszaeső bűnöző tanulókat elviszik
Tökölre?
Diákolimpián stílszerűbb lett volna a körmös, a kukoricán térdeplés vagy a
fejesvonalzóval adott fenyítés.

Azzal persze tisztában vagyok, hogy ehhez az egészhez semmi köze a
Rendezőségnek.

Én egyik oldalról sem vagyok érintett az ügyben, de nagyon abszurdnak
tartom.

​kovacsp​

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com