[Tajfutas] Maccabi gyorsértékelés még a vége előtt

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Május. 16., H, 08:47:30 CEST

Sziasztok,

ritkán szoktak egy többnapos verseny vége előtt rövid minősítést írni, de
mivel mi  csak hármat vállaltunk be 22 órán belül, ezért  a távolmaradóknak
már most elárulhatom, hogy idén (is) igényes rendezés, versenyző-centrikus,
összkomfortos körülmények várták a népes mezőnyt Fischerbócsán nappal,
illetve Kiskunmajsán éjjel.

A Forrai-testvérek, Gábor és Miklós által készített remek térképek, az
elektronikus azonnali eredményközlés, a labirintus, az alföldi ízek a
büfében, vagy az éjszakai futam rendőrséggel (is) biztosított átkelése az
erdei részről a strand  területére,  nem sok esélyt adott a dohogó
kedvűeknek.

A Postás Kupával együtt, ami május 28-29-én lesz Szabadszálláson, igazán
remekül fel lehet készülni homokdombokból az éjszakai OB-ra.vallották a
Maccabin résztvevők.

Az esős futamok után ma már a napos idő is besegít  a 10:00-tól újra
nekiveselkedőknek. J

Üdv,

Fifi

Tel.: 06-36/312-701