[Tajfutas] WOD2016 és környezetvédelem?

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2016. Május. 12., Cs, 17:11:33 CEST

Szerintem nem utolsó szempont az sem, hogy a gyerkőcök ki tudják bogozni a
feladatot!
Az adott térképen elég bonyolult, "csillag" alakú pályát vélek látni, ami
tenyérnyi méretben akár már érthetetlenné is válhat.

Szintén csak személyes vélemény, hogy kezdőknek nem feltétlenül érdemes
többszörös keresztezésű pályát adni, mert megzavarhatja őket, persze a
képről az sem derül ki, hogy nem a török serdülő leány válogatottat
látjuk-e? Arról nem is beszélve, hogy a kezükben lobogtatott karton alapján
majdnem kizárható az SI- használata, nem tudom hány pontőr kellett a
lebonyolításhoz :-)

A nagy méretű térkép hátoldala egyébként remek helyet biztosítana egy rövid
leírásnak a tájfutásról, vagy akár Tezüf Akizif világhíres török tájfutó
életútját is olvashatnák a gyerkőcök.

Jövőre megfontolandó:
Ha akkor is lesz központi térképnyomtatás a WOD-ra, akkor össze kell
állítani A6-A5-A4 méretben egy rövid sportági tájékoztatót, és minden
térkép hátára azt nyomtatni.

Nálunk hurkok nélküli, viszonylag egyszerű pályavezetés volt, de a
tapasztalat azt mutatta, hogy a gyerekek a rövid tájékoztatóból leginkább
azt jegyezték meg, hogy ilyen piros-fehér valamiket kell vadászni
Ebből következően össze-vissza rohangásztak a ligetben, és gyakorlatilag
újra feltalálták a pontbegyűjtő versenyformát :-)

kovacsp