[Tajfutas] Bpi kluboknak

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Május. 9., H, 16:42:38 CEST

Sziasztok!

Az alábbi levelet 3 napja - mint újonnan megválasztott BTFSZ elnök -
küldtem a jelenleg érvényes bp-i klubok hivatalos levelezési címér, azóta
egyetlen válasz sem érkezett. Ez azért is továbbgondolandó, mert
megörököltem azt az állítást, hogy a budapesti klubok elfogadták az
elektronikus kapcsolattartás módját.
Ezúton kérek segítséget abban hogy megtudjam, melyik bp-i klubot/tájfutó
szakosztályt milyen email címen lehet elérdi, amit lehetőleg olvas is
valaki és választ is küld a szakosztály nevében.

A levél:
Köszönöm szépen a bizalmat!

A feladatok áttekintése, átvétele mellett még a nyár beállta előtt minden
BTFSZ tagszervezet vezetőjével/képviselőjével, képviselőivel szeretnék
személyesen találkozni.
Nagyban segítenétek ebben, ha aki olvassa ezt a listát, válaszolna, esetleg
telefonos elérhetőséget is megadna, hogy helyszínt és időpontot
egyeztessünk. vagy akár rögtön tehetnétek javaslatokat,
A "szokásos" hülye kérdésekkel készülök, hol látja helyét, szerepét a bp-i
tájfutó életben, mi tetszik a BTFSZ eddigi tevékenységében, mi az amin
változtatna, utánpótlás nevelésről, a sportág népszerűsítéséről van e
véleménye? Nézte-e már a BTFSZ honlapot, mi az amit keresett, de nem
találta? és esetleg szakosztályából van e aki hajlandó bármit is tenni a
budapesti tájfutásért, ha még az is kiderül, milyen területen, még jobb.

A fent jelzett megbeszélések helyszínei és időpontjai tekintetében
viszonylag rugalmas vagyok, kora reggel (9 óra, egy ebéd, vagy du 5-6
körül, lehetőleg olyan helyen ahol nem bonyolult a parkolás)
Aki nem jelentkezik, sem ússza meg :-) megkeresem.

Üdvözlettel:
Mets Miklós