[Tajfutas] DOL Eger

Kali Csongor kcsongor at takarnet.hu
2016. Május. 9., H, 09:36:26 CEST

Kedves Sporttársak!

Itt van az Országos Diákolimpia a nyakunkon.

Nem egész két hét múlva várunk Egerbe.

Első nap Dobó-téri céllal és nagyon sok látnivalóval.

Az Egri vár átépült (kb 40%-a teljesen megújult), most hétvégén adják át a
látogatóknak.

Az OTP Bank kupa, kísérő verseny résztvevői is olyan területeken futhatnak
Eger belvárosában melyről még nem készült térkép mivel most lett átépítve,
és eddig nem volt értelme ide bemenni.

A délelőtti rövidtávú futam és a délutáni váltó futam között garantáltan nem
fog senki unatkozni, mivel a két futam között a Dobó téren felállított
faházakban több együttműködő szervezet tart érdekes kísérő programot.

 A teljesség igénye nélkül: az Eszterházy Károly Főiskola több szervezeti
egysége a Természettudományi Kar, a Környezettudományi és a Sporttudományi
Intézet, Tudásközpont, az Egri vár Gárdonyi kuckóval stb.

Szombaton kora esti időpontban pedig az első napi futamok díjátadója
ünnepélyes keretek között fog zajlani.

Egy nagy közös fénykép készítése után megyénként az Egri Vitézlő Oskola
beöltözött vitézei mögött fölsorakozva dobszóval bevonulás a Dobó-térre,
ahol egy kis ünnepség keretében díjátadó, majd utána ingyenes koncert.

Majdnem megfeledkeztem a kedvezményes (50%) strandbelépőről.

A http://odol2016.hu/ honlapon folyamatosan frissülve követhetők az
információk.

Szervusztok

Csongor