[Tajfutas] SI infók

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Már. 27., V, 23:33:01 CEST

Kedves Sporttársak!

Néhány hete volt némi levelezés SI-témákban, amihez az alábbi
információkat osztanám meg.

1. Az MTFSZ a 8-as dugókákat forgalmazza, ill. most egyszeri akcióként
az érintés nélküli 'SIAC' típust, lásd a honlapon erről megjelent hírt:
http://mtfsz.hu/?p=1733
Csonti minden olyan versenyre visz magával a 8-as készletből, amin jelen
van, így lehet a versenyeken vásárolni. De a jövőben várhatóan jobban
bevonjuk az értékesítésbe a hazai tájfutófelszerelés-kereskedőket, már
csak a SPORTident termékpalettájának szélesedése miatt is.

2. Az MTFSZ dugóka-készletén szoktam mosni a szíjakat, sőt, ahogy Máthé
Pisti írta, most elkészült egy csomó új szíj is, így a régi dugókákon ki
is fogjuk cserélni. Ezekből vásárolni is lehet bruttó 100 Ft/db
egységáron (a cég dupla ennyiért adja), Csontit kell keresni az ügyben.
Ott lesz a Nógrád Nagydíjon és a Postás kupán is.

3. A használt 5-ös dugókákra a listán korábban írt árak meglehetősen
olcsók. Ugyanazért a 4000 Ft-ért, amennyiért a cég becseréli őket, mi (a
Silvanus SE) is szívesen veszünk bárkitől a versenyrendezős
készletünkbe. Ha valaki szeretne eladni, Hegedűs Bélát keresse!

4. Ha az első pontban ill. a honlapon írt SIAC-akcióval kapcsolatban
bárkinek kérdése van, az nyugodtan felteheti nekem, de emailben és ne
telefonon, mert ápr. 13.-áig Norvégiában vagyok.

Üdv,
Skuló Marci