[Tajfutas] Földeák-Hagymatikum Kupa

SzaSzaBe TájFutE tajfute at gmail.com
2016. Már. 21., H, 11:30:06 CET

Kedves Szervezők!

Szeretném megköszönni és hálámat kifejezni, hogy egy nagyon jó hangulatban
telt hétvégét tölthettem el Makón és Földeákon (ahol soha nem jártam még).
Színvonalas (a besorolását jócskán meghaladó) versenyen a terep adottságait
maximálisan kihasználó jól megtervezett pályákon futhattam. Sok ilyen, a
résztvevőket maximálisan kiszolgáló versenyre lenne még szükség az
országban!

Kedves Lista!

Lehet megköveztek érte, de nem bánom, mert vitaindítónak talán jó lesz...

Az új elnökség az első ülésén hozott sok döntést, többek között azt, hogy
az eddigi naptár bizottságot egy ember fogja "helyettesíteni". Semmi
kifogásom a Molnár Peti személye ellen, de jobb lenne több szemszögből
vizsgálni a beérkező verseny rendezési igényeket. Nem véletlenül írom most
és így, mert 4 verseny is volt az elmúlt hétvégén, ami megosztottam a
tájfutó létszámokat és nem biztos, hogy a színvonaluk, a versenyzők
kiszolgálása, és amit a verseny mellé még bónuszként a rendező nyújtani
tudott, az egy súlycsoportban voltak. Gondolok ara, hogy én és aki Makóra
jött, az kapott ingyen fürdő belépőt a nevezési díj mellé. Ha a fürdő
belépő árát tekintve, a nevezési díjat kaptuk vissza, tehát vagy ingyen
fürödtünk vagy ingyen versenyeztünk. Ebből kimaradtak azon sporttársaim,
akik nem ezt a versenyt választották. Megértem őket is teszem hozzá, de a
versenynaptár összeállítóját viszont nem. Miért kell 4 versenyt vagy
egy-két versenynél többet engedélyezni egy hétvégén? Az ütközéseket nem
kellene kezelni? Szívesen mentem volna a Tavaszi Sparira is, de két felé
szakadni nem tudom és ha már piac, akkor jobb volt az ajánlat Makóra!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Üdvözlettel,**Román János*
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mailt.
Ezen üzenet és annak bármely csatolt anyaga bizalmas, jogi védelem alatt
áll, a nyilvános közléstől védett. Az üzenetet kizárólag a címzett, illetve
az általa meghatalmazottak használhatják fel. Ha Ön nem az üzenet
címzettje, úgy kérjük, hogy telefonon, vagy e-mail-ben értesítse erről az
üzenet küldőjét és törölje az üzenetet, valamint annak összes csatolt
mellékletét a rendszeréből. Ha Ön nem az üzenet címzettje, abban az esetben
tilos az üzenetet vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia,
elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie vagy azzal visszaélnie.

Please consider the environment before printing this e-mail.
This message and any attachment are confidential and are legally
privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity
to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not
the intended recipient, please telephone or email the sender and delete
this message and any attachment from your system. Please note that any
dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the
information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone
other than the recipient designated above by the sender is unauthorised and
strictly prohibited.