[Tajfutas] Nógrád Nagydíj

Sramkó Tibor sramko.tibor at upcmail.hu
2016. Már. 16., Sze, 21:11:18 CET

Kedves Tájfutók!

Az ez évi Nógrád Nagydíj rendezésében jelentősebb feladatot nem vállaltam -
idő hiányában.

Tegnap azonban a stekkelő csapat tagjaként néhány órát kinn jártam a
terepen, és újfent megállapítottam,

hogy ilyen részletgazdagságú, domborzatú terep nem sok van az országban.
Ráadásul nekem a terep zöldebb része jutott,

de ezeken a helyeken is teljesen jók a futhatósági és láthatósági viszonyok,
különösen így lombozat nélkül.

A térkép pontossága pedig fantasztikus. Már volt a kezemben - az elmúlt bő
30 évben - "néhány" térkép,

de elfogultság nélkül mondom, hogy ez a legjobbak közé tartozik.

Dénes Zoltán munkája méltán nyerte el 2015-ben az "Év térképe" díjat.

Ráadásul a tavalyi Hungária Kupa 1. napi terepe kiegészítésre kerül -
hasonló részletességű - teljesen új területekkel is.

Azt hiszem, ilyen terepen, ilyen térképpel a fiataljaink tudnak fejlődni,

a juniorok és a felnőttek válogató versenyének eredménye az igazi tudást
fogja tükrözni,

a szenior sporttársak pedig élvezhetik a tájékozódási feladatokat,
bizonyíthatják sokéves rutinjukat.

A rendező csapat ismét nagy "erőbedobással" készül, és

szeretettel várunk mindenkit a X. Nógrád Nagydíjon és az V. Ifjúsági
Találkozón!

Üdvözlettel:

Sramkó Tibor

---