[Tajfutas] Elhunyt egy tájkerékpáros tájfutó sporttárs

Molnár Attila mozsar70 at gmail.com
2016. Már. 13., V, 22:34:30 CET

Mi is (itt Lipicán) megdöbbenve értesültünk szombat reggel az esetről.

Péntek reggel bement biciklivel dolgozni, a liftben összeesett, úgy találták meg, hogy már pulzusa sem volt.
Több mint 4 órát küzdöttek az életéért, de egy pillanatra sem állt vissza a spontán légzés és keringés. Tüdőembólia.

Egy meghatározó embert veszített el személyében az MTBO sport.
Ha jól tudom, akkor áprilisban lett volna 50 éves.

Mozsár