[Tajfutas] atlétika

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Már. 11., P, 13:17:49 CET

Ez vélhetően felfogási különbségből adódik, atlétikában - úgy tűnik -
nem szokás passzióból edzeni és versenyezni. A tájfutás szórakoztató,
szabadidős jellege itt mutatkozik meg, nem akadály a kor, mert nem
elsősorban a versenyről szól a dolog. Plusz az erdő sokkal kellemesebb
helyszín, mint egy csarnok.

D.