[Tajfutas] Tájfutó Maraton és prológ rajtlistája

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Már. 10., Cs, 08:24:24 CET

Sziasztok!

Elkészültek a rajtlisták az idei Tájfutó Maratonra és prológjára!

Természetesen vannak üres helyeink, de felkészültünk helyszíni térképnyomtatásra is, így szeretettel várjuk azokat is, akik még nem neveztek,
de szeretnének egy jót futni a hétvégén. A térképnyomtatás során alaposan átnézhettem Serdülő pályáit, sok trükkös átmenetre számíthattok,
kíváncsian várom már én is ki merre megy majd és melyik megoldás milyen időt eredményez.

Prológ rajtlista:
 http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/12380/tipus/render

Tájfutó Maraton rajtlista:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/12379/tipus/render

Ha valaki kimaradt volna, vagy épp bennmaradt kérlek jelezzétek!

Várunk mindenkit szeretettel az előrejelzés szerint kellemes futóidőt ígérnek egy kis szemerkélő esővel.

üdv. Viktor