[Tajfutas] Királyrét

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2016. Már. 9., Sze, 22:14:09 CET

Én is utánajártam 2011/12 telén. A Királyréti Erdészet területén, bár
vannak nem védett részek is (pl. a magyarkúti térkép), a főerdész nem
akar látni sportversenyt.
Az északi részen a Diósjenői Erdészet kifejezetten sportbarát, de az a
rész (is) nagyon durung.
A természetvédelem is csak a peremvidéken akar engedni bármit.
Törökmezőn lehetne verseny, elsősorban a nyári szezonban. Arról a
területről vannak nálam GPS-mérések, illetve tudok adni kontaktot a
nagymarosi erdészethez és a természetvédelemhez, ha valaki rá akarna
startolni.

Üdv,
Skuló Marci