[Tajfutas] naptár a honlapon

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2016. Már. 5., Szo, 15:52:44 CET

Sziasztok!
Fel van írva a teendők listájára ez a finomítás, ami a részleteiben a
következőképpen fog működni:
-a listában az esemény nevére kattintva elérhető a verseny adatlapja
-ha pontosan egy hivatkozás van a versenyhez, akkor kis ikon megjelenítése,
ami közvetlenül a hivatkozás címére visz
-ha több hivatkozás van a versenyhez, akkor a kis ikon a verseny
adatlapjára visz, ahol kiválasztható a megfelelő hivatkozás
-a fentiek alkalmazása a feltöltött fájloknál is

Ezen kívül a kényelmetlen vízszintes görgetés problémája is terítéken van.
Holnap indul a rangsoroló szezon, jelenleg épp az eredmények betöltésén és
a rangsorpontok számításán dolgozok, ezek magasabb prioritást élveznek.
Kérem türelmeteket, egy-két héten belül meglesznek a változások a naptárban
is!

Üdv:
Petrócki Ádám