[Tajfutas] kérdés sí(táj) futókhoz

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2016. Már. 4., P, 13:49:13 CET

Napszemüveg helyett használják, hitük szerint csökkenti a szembe jutó
fényt. Szerintem meg placebó, de ettől menő egy elit sítájfutó. :)

A napszemüveg azért nem opció, mert könnyű elhagyni, bepárásodik, havas
lesz, akkor meg lehetetlen letörölni, szóval, csak a nyűg van vele. Sima
sífutásnál még elmegy, de sítájfutás közben sokkal érdekesebb dolgot
történnek, még a legjobbakkal is.

D.