[Tajfutas] Dugóka bérlés

Goldmann Róbert grobi at nograd.net
2016. Már. 2., Sze, 08:04:00 CET

Sziasztok!

Egy kis kiegészítés a dugóka számmisztikához :-)
Szerintem Janó az idei még korántsem teljes adatokkal számolt.

A tavaly év végi (okt 30.) állapotok szerint a 2284 rajtengedélyes közül
859-nek nem volt dugókája és közülük
532-en voltak 14 évesek vagy annál fiatalabbak (2001 született)

Ugyanekkor  1200 olyan versenyző volt akinek nem volt versenyengedélye,
de az archívumban szerepelt a neve mellett dugóka szám. (41-en voltak
közülük 14 évesek vagy annál fiatalabbak)

Robi