[Tajfutas] _Re: Vértes Kupa kedvezményes nevezési határidő hosszabbítás

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2016. Jún. 29., Sze, 21:09:23 CEST

Sziasztok!

Lehetett volna  "Fában kő" vagy akár egy  "Megkövesedett jellegfa" is.

Korábban, nekem is volt némiképpen hasonló ábrázolási esetem.

Egy  évtizedeket megélt, nagy kerületű fa ágában, amolyan két-három méter  magaságban ülőlest- egy, vagy talán kétszemélyest - helyeztek el.
Kegyes csalással,  egymás mellé helyezve először mindkettőt jelöltem, majd később levettem a lombok között némiképpen megbuvó magasles jelét "T"
Aztán, mint az mifelénk lenni szokott, a pályakitűző avagy az ellenőrző bíró, ...erre a mai napig, tőlük csak mismákolást kaptam, levette a jellegfa jelét, maradt az ülőles "T" jel.
Máig nem tudom, mi lett volna ennél a helyzetnél a legmeghatározóbb jelölési mód.

De ami véleményem szerint ettől még jóval súlyosabb és kellemetlenebb dolog, az amikor a térképet készítő  személy -helyszínelő- a megrendelő  számára leadott térkép OCAD állományába a saját véleménye, koncepciója(én úgy gondolom, én úgy érzem...elv alapján, nesze neked ISOM/ ISSOM a nyomtatás előtt minden viszontértesítés nélkül belerajzol.
No, nem az esetleges időközbeni változásról- mondjuk a fontosnak tűnő felhagyott útszakaszról vagy egy -egy lemaradt objektumról  van szó, hanem egy véleményem szerint durva beavatkozásról.

Pl: ...Ha nálam nem ér a t....ig (bocsi) az árok mélysége, akkor ő azt leveszi a térképről ...Vagy
az ellenőrző bíró( Év térképét is készített) avagy a pályakitűző egy általuk fehérnek látott fenyő erdő (látni, átlátni, rajta tényleg 405-ös jelt kívánt) enyhe völgyéből levette az általam jelölt  407 avagy 409 aljnövényzet-jelet, ami jelen esetben télen-nyáron egy bokaszaggató szedrest jelentett.

Ezzel nem is lett volna különesebb gond, hisz ez nem olyan túl nagy területet jelentett, dehogy ennek a közepébe a pályakitűző betett egy több kategóriát is érintő  ell.pontot, az már érdekessé tette a dolgot.
 Vajon ezen részen a terepen járt, avagy nem járt személye  a pályakitűző, az ellenőrző bíró, vagy a verseny küzdelme előtt a felvezető, miként nem vett tudomást az aljnövényzetről nem tudom.
Tény, a célban több százan kritizálták, szidták a helytelen a terepi jelölés miatt  a térkép helyesbítőjét-jogtalanul.
Az OCAD állományban bizony még ott virított a 407! Vki ezt önhalamúlag nagyon nem tévedésből és nem véletlenül, felülbírálva a helyesbítőt levette srafozzást.

Egyszóval nem lenne rossz  ha a jövőben a suszter is maradna a kaptafánál !

Na, ennyi nyafogás után a végére hagytam egy szlogen félét:  Tökéletes ember nincs, ezáltal tökéletes térképet sem lehet készíteni.

További Szép Estét!

Popey