[Tajfutas] egyenlő feltételek (?)

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2016. Jún. 28., K, 12:24:31 CEST

Miksinek válasz vacsora témában:

Nem akartam már ezt bolygatni, de amikor szombaton délután a célban
rákérdeztem, hol lesz a vacsora, Miksi azt mondtad, hogy természetesen ott,
ahol lakunk. És milyen nehéz volt úgy beosztanod a klubokat, hogy akik
vacsorát kértek, ott lakjanak helyben. Még sajnálkoztam is, hogy tényleg
nem lehetett egyszerű.
Nem mondtad nekem sem ott, sem előzőleg, hogy máshol lesz a vacsora.
*De én nem nehezteltem ezért, nem is róttam fel mint negatívumot, mert
nekem nem okozott problémát.*
Nagyon együtt tudok érezni a rendezőkkel, hiszen én is részt vettem már kis
és nagyobb versenyek szervezésében. Csak rosszul esik, hogy végül én lettem
a hülye...

Sárika