[Tajfutas] KOB-VOB

Tamas TOTH info at geomega.hu
2016. Jún. 27., H, 22:34:56 CEST

Köszönjük Iván biztató levelét, öröm volt olvasni!

És természetesen köszönjük mindazon tájfutóknak a részvételt, akiket nem
riasztott el a külföldi helyszín és eljöttek a hétvégi Középtávú és
Váltó Országos Bajnokságokra.
Ahhoz, hogy a szlovák sporttársakkal közösen rendezett országos
bajnokság megvalósulhasson, kellett az MTFSZ Elnökségének bizalma, a
szabályzat egyes pontjaitól való eltérés engedélyezése. Nagyra
értékeltük, hogy megkaptuk ezt a lehetőséget és igyekeztünk a bizalommal
nem visszaélni.

A TIPO és a Hadveo csapatán kívül köszönjük Kovács Gábornak
ellenőrzőbíróként, Kovács Robinak pedig a térképek előkészítésében
nyújtott kiemelkedő, az "elvárhatót" messze meghaladó segítségét.
Riczel Zsuzsi, Józsa Bernadett és Jozsó a közös rendezés különleges SI
igényeit oldotta meg szokásos eleganciával, Ambrus Sanyi és neje pedig a
WIFI-s eredményközlésben volt segítségünkre. E tekintetben szinte otthon
érezhettük magunkat. :-)
Elnökünk, Bugár József a maratoni hosszúságú, másfél órás "összetett"
eredményhirdetésben is segítségünkre volt, amiért külön köszönet illeti.

Izgalmas feladat volt a besztercebányai Hadveo SK fiatal csapatával
együtt rendezni ezt a versenyt, ami természetesen rejtegetett szokatlan
kihívásokat is, de összességében nagy élmény volt. Én személy szerint
biztatnék mindenkit, hogy ha hasonlóan érdekes terepet talál valamelyik
szomszédos országban, és van hozzá egy olyan lelkes partner klub is,
mint a Hadveo SK volt esetünkben, próbáljatok nyitni a közös
versenyrendezés irányába. Érdekes új terepeket és élményeket kínálhat ez
a magyar tájfutók számára!

További szép nyári tájfutó élményeket mindenkinek!

Tamás