[Tajfutas] Barátság Kupa honlapján elérhetőek új térképminták

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Jún. 22., Sze, 13:17:03 CEST

Szia Popey!

Szerencsére van még bő másfél hónapunk, hogy “simogassuk” a térképet, azt hiszem ez a magyar gyakorlatban nem rossz helyzet.
Gondolom azt már Te is megtapasztaltad, hogy tökéletes térkép nincs, csak amire azt mondjuk, hogy most már befejezzük, mert nyakunkon a verseny....
Imre egyébként hajlamos rá, hogy nem vágogatja ezerrel a szintvonalakat, azt inkább én szoktam a pályakitűzésnél megtenni, amikor észreveszek ilyesmit zavaró helyen.

Egyébként ép most a Vakáció Nagydíjon volt egy kis gond ebből, mert volt egy gödör jel, amit én stekkelésnél sétálva, és elég jó (egyébként lézerrel műtött) szemmel, tulajdonképpen simán kiolvastam, de mégis jobb lett volna gondosabban kirajzolni, kivágni mellette az utat és a szintvonalat is, mert valóban kicsit nehezen kiolvasható maradt így, főleg futótempóban, és ez okozott egy kis gondot az egyik 21-es versenyzőnek, mert nem látta hol van pont közelben másik gödör...

Szóval nem baj, hogy felhívtad a mi és mások figyelmét is erre a feladatra!

Ha ráérsz és el tudsz jönni várunk Téged is szeretettel a versenyre!

üdv. Viktor