[Tajfutas] Vakáció Nagydíj rajtlisták

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2016. Jún. 15., Sze, 19:08:01 CEST

Sziasztok!

A Vakáció Nagydíj rajtlistái elérhetőek az MTFSZ portálon az alábbi linken:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/13340/tipus/render

Tettünk néhány üres helyet a rajtlistákba, de nyugodtan eljöhettek erre a kiváló terepre bármelyik futamra bátran,
mert a helyszínen is tudunk térképet nyomtatni majd, akinek nem jutna előre nyomtatott pretex térkép.

A terep szuper jól futható és technikás a mostani esőknek köszönhetően,
alighanem eredményes gombászatot is lehet majd folytatni a hétvégén a Magas-Bakonyi rengetegben,
én ma már szedtem egy bő fél kiló szegfű gombát a pénzesgyőri legelőn.

Várunk Benneteket sok szeretettel a Vakáció Nagydíjra!

üdv. Viktor